بیمارستان پاستورنو مشهد

نام مرکز
بیمارستان پاستورنو مشهد (Pastorno Hospital- Mashhad)
نوع مرکز
خصوصی
استان/شهر
خراسان رضوی / مشهد
آدرس و تلفن بیمارستان پاستورنو مشهد
خیابان احمدآباد، خ پاستور، بیمارستان پاستور نو - 6 الی 38410244(051)
تخصص های بیمارستان پاستورنو مشهد
متخصص بیماریهای کودکان (اطفال) - متخصص بیماریهای مغز و اعصاب (نورولوژی) - متخصص بیهوشی - متخصص جراحی عمومی - متخصص جراح کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) - متخصص جراحی مغز و اعصاب - متخصص زنان و زایمان - متخصص قلب و عروق - متخصص جراحی دهان و فک و صورت -
فوق تخصص ها بیمارستان پاستورنو مشهد
فوق تخصص نوزادان - فلوشیپ بیهوشی قلب - فلوشیپ مراقبتهای ویژه (ICU) - فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی - فلوشیپ جراحی پستان - فوق تخصص جراحی قفسه سینه (توراکس ) - فلوشیپ جراحی درون بین (لاپاراسکوپی) -

بیمارستان پاستورنو مشهد

با توجه به گسترش روزافزون شهر مشهد و نیازهای درمانی در سال 1352 به همت جراح عالیقدر جناب آقای دکتر عبدالحسین توکلی زاده تصمیم بر احداث بیمارستان خصوصی در مشهد گرفته شد که این امر در سال 1352 با آغاز عملیات ساختمانی شروع و در سال 1356 پایان عملیات ساختمانی به اتمام و بهره برداری رسید .

در سال 1383 با تصمیم هیئت مدیره و موافقت سهامداران به منظور ارتقاء خدمات درمانی و رفاه مراجعه کنندگان و راه اندازی بخش های درمانی و فوق تخصصی نسبت به گرفتن مجوزهای لازمه جهت احداث 2400 متر مربع در 6 طبقه اقدام و با توسعه بیمارستان به تعداد اتاق های خصوصی افزوده شد و اتاق های عمل جدید با تجهیزات پیشرفته مجهز گردید. در حال حاضر فاز سوم بیمارستان جهت راه اندازی بخش های فوق تخصصی جهت برطرف کردن نیازها فضایی لازم بر اساس استانداردها در حال اجرا و ساخت می باشد .

همزمان با توجه به نیاز شهر مشهد و نیز حجم مراجعه کنندگان بخش های ICU , NICU نیز در بیمارستان افتتاح و راه اندازی شد. پس از احداث فاز دوم بیمارستان و اخذ مجوزهای لازم اعمال جراحی فوق تخصصی اطفال ، زیبایی، عروق در کنار سایر اعمال جراحی توسط اساتید مجرب دانشگاهی در بیمارستان در حال انجام بوده روزانه این اعمال با بهره گیری از تجهیزات مدرن در بیمارستان در حال انجام می باشد.

تلفن بیمارستان پاستورنو مشهد
آدرس بیمارستان پاستورنو مشهد
خیابان احمدآباد، خ پاستور، بیمارستان پاستور نو
مسیریابی
امتیازی ثبت نشده.
هیچ نظری ثبت نشده.

مراکز درمانی مشابه