بیمارستان دنا شیراز

نام مرکز
بیمارستان دنا شیراز (Dena Hospital-Shiraz)
نوع مرکز
خصوصی
استان/شهر
فارس / شيراز
آدرس و تلفن بیمارستان دنا شیراز
شیراز-بلوار مطهری-چهار راه ستارخان-کوی دنا- بیمارستان دنا - 19 الی 36490411(071)
تخصص های بیمارستان دنا شیراز
متخصص ارتوپدی - متخصص بیماریهای کودکان (اطفال) - متخصص جراحی عمومی - متخصص چشم - متخصص داخلی - متخصص زنان و زایمان - متخصص قلب و عروق - متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن -
فوق تخصص ها بیمارستان دنا شیراز
فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی - فوق تخصص قلب و عروق - فلوشیپ نازایی و آی.وی.اف - فوق تخصص نوزادان -

بیمارستان دنا شیراز

بیمارستان فوق تخصصی دنا (وابسته به گروه پزشکی تعاونی 59) در سال 1377 با مساحت 23000 متر مربع و 200 تخت مصوب با تخصص‌های مختلف با هدف ارائه خدمات درمانی به شهروندان شیراز و استانهای همجوار  شروع به فعالیت کرد و به سرعت در شیراز ، جنوب ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس به عنوان یک مرکز درمانی قابل اعتماد شناخته شد.
 بیمارستان دنا به منظور ارائه خدمات با کیفیت به بیماران و همراهان و جلب رضایتمندی آنها موفق به دریافت گواهینامه ISO9001:2015 ، و در ارزشیابی‌های سالیانه در اعتبار بخشی نیز درجه یک مثبت شناخته شد.
فعالیت های بیمارستان در زمینه جراحی (عمومی، زنان و زایمان و نازایی، یورولوژی، ارتوپدی، نوروسرجری، جراحی قلب و عروق، گوش و حلق و بینی (E.N.T) ، چشم، جراحی پلاستیک و جراحی کودکان و داخلی می‌باشد. اعمال جراحی کم تهاجمی پیشرفته
Advanced minimally invasive   نیز نقش بارزی را در عملکرد بیمارستان ایفاء می‌نماید.
 حضور اساتید فرهیخته و وجود دستگاه‌های مجهز و پیشرفته در اتاق‌های عمل – واحد تصویربرداری و آزمایشگاه و وجود بخش‌های مراقبت‌های ویژه ICU, CCU, NICU, CICU, SICU از امتیازات دیگر این بیمارستان است.
بخش‌های درمانی بستری بیمارستان دنا شامل پنج بخش جراحی و پنج بخش مراقبت‌های ویژه، بخش داخلی، دیالیز و اطفال می‌باشد.
سایر واحدهای بیمارستان شامل آزمایشگاه پاتوبیولوژی، واحد تصویربرداری با دستگاه پیشرفته MRI ، داروخانه ، درمان نازایی (IVF)و بخش آنژیوگرافی و درمانگاه می‌باشد.
امید که این مرکز درمانی بتواند همچنان خدمات پیشرفته خود را به هموطنان عزیز و سایر بیمارانی که از خارج از کشور مراجعه می‌نمایند ارائه نماید.

تلفن بیمارستان دنا شیراز
آدرس بیمارستان دنا شیراز
شیراز-بلوار مطهری-چهار راه ستارخان-کوی دنا- بیمارستان دنا
مسیریابی
امتیازی ثبت نشده.
هیچ نظری ثبت نشده.

مراکز درمانی مشابه