بیمارستان به آفرین صدر

نام مرکز
بیمارستان به آفرین صدر (Behafarin Sadr Hospital)
نوع مرکز
دولتی
استان/شهر
تهران / تهران
آدرس و تلفن بیمارستان به آفرین صدر
تهران ـ ميدان وليعصر، خيابان كريمخان زند، خيابان به آفرين، شماره ‏8 - 88937070(021) - 42614(021)
تخصص های بیمارستان به آفرین صدر
متخصص بیماریهای مغز و اعصاب (نورولوژی) - متخصص بیماریهای عفونی - متخصص جراحی عمومی - متخصص جراح کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) - متخصص چشم - متخصص داخلی - متخصص زنان و زایمان - متخصص قلب و عروق -
فوق تخصص ها بیمارستان به آفرین صدر
فوق تخصص ریه -

بیمارستان به آفرین صدر

بيمارستان صدر ( به آفرين )  به مساحت 1331متر مربع واقع در شرق ميدان وليعصر تهران - خيابان كريم خان زند - خيابان به آفرين با مشاركت بخش خصوصي و سازمان تامين اجتماعي  ( بخش خصوصي به نسبت 60% سهام و سازمان تامين اجتماعي به نسبت 40% ) تاسيس گرديده و به ارائه خدمات درماني به بيماران مي پردازد .

بيمارستان صدر در سال 1374  به عنوان بيمارستان جنرال تحت پوشش دانشگاه علوم پزشكي ایران مشغول خدمات رساني به جامعه مي باشد .

این بیمارستان از ابتدای تاسیس تا كنون پذیرای بیش از صدها هزار بیمار بوده است و همواره با اتکا به مدیریت قوی ،کادر پزشکی و متخصصین برجسته علوم پزشکی کشور و همچنين پرسنل حاذق و لايق و دلسوز در ارائه خدمات تشخیصی ، درمانی و مراقبتی  در خدمت بخش سلامت کشور و مردم بوده است .

این بیمارستان از بدو تاسیس تاكنون افتخار دارد که محلی امن ، معتبر و با کیفیت  برای طبابت اساتید برجسته و بزرگان  فرزانه علوم مختلف پزشکی بوده  و توانسته بیماران نیازمند به خدمات تشخیصی ، درمانی و مراقبتی را بر اساس آخرین دستاوردهای پزشکی مداوا نماید .

بیمارستان صدر ( به آفرین ) همواره تلاش نموده تا ارائه خدمات تشخيص و درماني خود را در چارچوب قوانين و مقررات ابلاغي از طرف وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي و سازمان تامين اجتماعي مطابق با استانداردهاي اعتبار بخشي و حاكميت باليني با هدف ارتقاء مستمر كيفيت خدمات و با رعايت ايمني بيمار ارائه نمايد .

 در آخرین ارزیابی که در خرداد  ماه  سال 1392 توسط تیم ارزیاب معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انجام گردید موفق به کسب درجه یک گردیده است و برای آینده نیز بنا دارد با استقرار و پیاده سازی استانداردهای ویژه بیمارستانی در قالب استانداردهای ملی اعتبار بخشی و حاکمیت بالینی همچنان به فعالیت خود بر اساس آخرین دستاوردهای علمی دنیا ، ارتقاء مستمر کیفیت خدمات و با رعایت ایمنی بیماران و کارکنان به بیماران ادامه دهد  .

تلفن بیمارستان به آفرین صدر
آدرس بیمارستان به آفرین صدر
تهران ـ ميدان وليعصر، خيابان كريمخان زند، خيابان به آفرين، شماره ‏8
مسیریابی
امتیازی ثبت نشده.
هیچ نظری ثبت نشده.

مراکز درمانی مشابه