بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان

نام مرکز
بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان (Ayatollah Kashani Hospital-Esfahan)
نوع مرکز
دولتی
استان/شهر
اصفهان / اصفهان
آدرس و تلفن بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان
خیابان كاشانی - 9 الی 32330091(031)
تخصص های بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان
متخصص ارتوپدی - متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) - متخصص بیماریهای عفونی - متخصص پوست، مو و زیبایی - متخصص جراحی عمومی - متخصص جراح کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) - متخصص جراحی مغز و اعصاب - متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن - متخصص جراحی دهان و فک و صورت متخصص طب فیزیکی و توانبخشی -
فوق تخصص ها بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان
فلوشیپ مفاصل و عضلات (روماتولوژی) - فوق تخصص مغز و اعصاب اطفال (نورولوژی) - فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی - فوق تخصص جراحی قفسه سینه (توراکس ) -

بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان

مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی در سال ۱۳۳۲ خورشیدی در زمینی به مساحت ۲۵ هزار مترمربع با زیربنای ۱۵ هزار مترمربع و با هدف ایجاد یک مرکز آموزشی درمانی تاسیس گردید.

در سال۱۳۴۰ خورشیدی بخش رادیولوژی و در سال ۱۳۵۲ خورشیدی نیز بخش اسکن تیروئید و در سال ۱۳۶۸ خورشیدی بخش سی تی اسکن به بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان اضافه  گردید.

در  سال ۱۳۷۰ خورشیدی ساختمان جدیدی با زیربنای ۸ هزار مترمربع در ۵ طبقه دارای بخشهای مختلف احداث و مکمل ساختمان قدیمی شد که شامل اتاقهـای عمل اعصـاب، ICU جراحی اعصـاب و بخش VIP، پاویونها وکتابخانه می باشد. همچنین در سال ۱۳۷۱ خورشیدی بخش فیزیوتراپی بیمارستان آیت الله کاشانی نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

در سال ۱۳۸۳ خورشیدی در راستـای سیاستهای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان بخش نورولوژی به مجموعه بخشهای بستری بیمارستان افزوده شد و در سال ۱۳۸۶ خورشیدی با راه اندازی بخش صرع، این مرکز به عنوان اولین مرکز ارائه دهنده خدمات مانیتورینگ و جراحی صرع شناخته شد و در سال ۱۳۸۷ خورشیدی عملیات ساخت اورژانس ترومای مرکز به عنوان بزرگترین اورژانس ترومای استان آغاز گشت و تا کنون ادامه دارد.

تلفن بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان
آدرس بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان
خیابان كاشانی
مسیریابی
امتیازی ثبت نشده.
هیچ نظری ثبت نشده.

مراکز درمانی مشابه