بیمارستان اصفهان کلینیک

نام مرکز
بیمارستان اصفهان کلینیک (Esfahan clinic Hospital)
نوع مرکز
خصوصی
استان/شهر
اصفهان / اصفهان
آدرس و تلفن بیمارستان اصفهان کلینیک
خ شیخ بهائی چهارراه اردیبهشت - 18 الی 32330015(031)
تخصص های بیمارستان اصفهان کلینیک
متخصص بیماریهای کودکان (اطفال) - متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) - متخصص پوست، مو و زیبایی - متخصص تغذیه و رژیم درمانی - متخصص جراحی عمومی - متخصص داخلی - متخصص زنان و زایمان - متخصص قلب و عروق
فوق تخصص ها بیمارستان اصفهان کلینیک
فوق تخصص گوارش اطفال - فلوشیپ جراحی پستان -

بیمارستان اصفهان کلینیک

پروژه تاسیس بیمارستان اصفهان، پس از اخذ مجوز ساخت بیمارستان توسط هیئت مدیره وقت در تاریخ 20/7/1349 از وزارت بهداری، آغاز گردید و پس از حدود سه سال، بیمارستان در سال 1352 و در محل فعلی واقع در خیابان شیخ بهایی، چهارراه اردیبهشت مورد بهره برداری قرار گرفت.

این مجموعه در سال 1384 توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد و با هدف ایجاد بستری جهت آموزش دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی این دانشگاه خریداری و از آن پس تحت پوشش و نظارت آن واحد به ادامه فعالیت پرداخت.

بیمارستان اصفهان هم اینک با 29/1023 مترمربع مساحت و 3480 مترمربع زیربنا، با هشت بخش بالینی "اورژانس، داخلی، ccu، اتاق عمل ،جراحی، زایشگاه، نوزادان، مامایی" و 50 تخت فعال در حال ارائه خدمت به مردم فهیم شهر اصفهان و شهرهای مجاور می باشد.

این مرکز در اعتباربخشی ملی بیمارستان های ایران، ضمن یک درجه ارتقا، موفق به اخذ نشان بیمارستان درجه یک از تاریخ 1/1/93 لغایت 29/12/93 گردید.

ازسایر بخش های مرکز می توان به در مانگاه تخصصی(زنان و زایمان،اطفال،جراحی عمومی،روانشناسی،مامایی،تغذیه،ارتوپدی وجراحی اعصاب )، رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه، بانک خون، اکوکاردیو گرافی، تست ورزش و... اشاره کرد.

تلفن بیمارستان اصفهان کلینیک
آدرس بیمارستان اصفهان کلینیک
خ شیخ بهائی چهارراه اردیبهشت
ایمیل
Isfahanhospital@iaun.ac.ir
مسیریابی
امتیازی ثبت نشده.
هیچ نظری ثبت نشده.

مراکز درمانی مشابه