بیمارستان دکتر غرضی اصفهان

نام مرکز
بیمارستان دکتر غرضی اصفهان (Dr Gharazi Hospital-Esfahan)
نوع مرکز
تامین احتماعی
استان/شهر
اصفهان / اصفهان
آدرس و تلفن بیمارستان دکتر غرضی اصفهان
اتوبان كاوه، بالاتر از سه راه ملك شهر، بیمارستان دکتر غرضی - 34509901(031)
بیمه های طرف قرارداد بیمارستان دکتر غرضی اصفهان
تخصص های بیمارستان دکتر غرضی اصفهان
متخصص ارتوپدی - متخصص بیماریهای کودکان (اطفال) - متخصص بیماریهای مغز و اعصاب (نورولوژی) - متخصص بیماریهای عفونی متخصص پوست، مو و زیبایی - متخصص جراح کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) - متخصص جراحی مغز و اعصاب - متخصص چشم - متخصص داخلی - متخصص زنان و زایمان - متخصص قلب و عروق - متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن - بیماری های گوارش و کبد -

بیمارستان دکتر غرضی اصفهان

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دکتر غرضی اصفهان، وابسته به سازمان تامین اجتماعی است که در چارچوب قوانین و مقررات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، قطب خدمت رسانی به آحاد جامعه در منطقه شمال شهر اصفهان است. این بیمارستان، یکی از بیمارستان های ملکی سازمان تامین اجتماعی در استان اصفهان می‏ باشد که در شهریور ماه سال ١٣٧٥، در زمینی به مساحت ٩١٢٤٠ متر مربع با زیر بنای ٢٧٠٠٠ متر مربع و ٣٠٠٠٠ متر مربع فضای سبز و برمبنای احساس نیاز مدیریت درمان استان به تاسیس بیمارستانی در شمال شهر اصفهان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

این بیمارستان دارای ظرفیت ٢٥٦ تخت می‏باشد که تا سال ١٣٩٢ ، ٢٥٤ تخت آن به صورت فعال مورد استفاده قرار گرفته است و با توجه به شمار روز افزون مراجعین، بهره برداری از تعداد بیشتری تخت، برای سال های آتی، ضروری به نظر می‏ رسد.
خدمات این بیمارستان در سه بخش  سرپایی (درمانگاه)، بخشهای بستری  و خدمات پاراکلینیک به مراجعین ارایه می گردد. امید است با پیگیری و تحقق اهداف کیفی و بهبود  مداوم اثر بخشی نظام مدیریت کیفیت بیمارستان شاهد رضایت خاطر روز افزون مراجعین و دلپذیر شدن محیط کار کارکنان باشیم. 

خدمات مختلفی در این مرکز به بیماران ارائه می شود که خدمات اورژانس، داخلی، گوارش، عفونی، اعصاب و روان،قلب و عروق، ارولوژی، ارولوژی، ارتوپدی، ENT، چشم‌پزشکی، جراحی عمومی، زنان و زایمان، کودکان، خدمات سرپایی و پاراکلینیک شامل آزمایشگاه، پاتولوژی، فیزیوتراپی، داروخانه، رادیولوژی ، سونوگرافی،سی تی اسکن، اکوکاردیوگرافی، نوار قلب، تست ورزش، هولتر مانیتورینگ، آندوسکوپی، ادیومتری، اپتومتری و درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی از جمله این خدمات هستند.

تلفن بیمارستان دکتر غرضی اصفهان
آدرس بیمارستان دکتر غرضی اصفهان
اتوبان كاوه، بالاتر از سه راه ملك شهر، بیمارستان دکتر غرضی
مسیریابی
امتیازی ثبت نشده.
هیچ نظری ثبت نشده.

مراکز درمانی مشابه