بیمارستان شهید لواسانی

نام مرکز
بیمارستان شهید لواسانی (Shahid Lavasani Hospital)
نوع مرکز
دولتی
استان/شهر
تهران / تهران
آدرس و تلفن بیمارستان شهید لواسانی
جاده آبعلی- بعد از کارخانه آزمایش- مقابل صنایع مکانیک ارتش - بیمارستان شهید لواسانی - 5 الی 77311011(021) - ٧٧٣١٢٠١٥(021)
بیمه های طرف قرارداد بیمارستان شهید لواسانی
تخصص های بیمارستان شهید لواسانی
متخصص بیماریهای کودکان (اطفال) متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) - متخصص بیماریهای مغز و اعصاب (نورولوژی) - متخصص جراحی عمومی - متخصص داخلی - متخصص دندانپزشکی ترمیمی -
فوق تخصص ها بیمارستان شهید لواسانی
فوق تخصص جراحی قلب و عروق

بیمارستان شهید لواسانی

در سال ١٣٥٥ مجموعه اين بيمارستان در اختيار وزارت بهداري وقت قرار مي گيرد و اين بيمارستان كه يك بيمارستان ريوي و رواني بود تبديل به يك بيمارستان عمومي و جنرال مي شود .
در سال ١٣٦٩ كه حسب قانون الزام اين بيمارستان به سازمان تأمين اجتماعي بر مي گردد  بيمارستاني كه از لحاظ ساختماني تشكيلاتي از حيز انتفاع افتاده بود ، با تصميم معاونت درمان وقت سازمان باتوجه نياز به بخش جراحي قلب و سي سي يو پس از بازسازي ساختمانهاي جراحي توراكس و ساختمان پذيرش و بخش داخلي تبديل به بخش هاي جراحي قلب ، سي سي يو ، آنژيوگرافي مي شوند و از  سال ١٣٧٢ اين مجموعه فعاليت فوق تخصصي خود را به عنوان مركز درمان بيماريهاي قلب آغاز مي نمايد و از آن سال به بعد هر سال راندمان اين مجموعه بيشتر مي شود به طوريكه تا ارديبهشت سال ١٣٨٢ بيش از ١٥٠٠٠ مورد عمل جراحي قلب و تقريباً به همين اندازه نيز آنژيوگرافي ، آنژيوپلاستي و والولوپلاستي در بخش هاي مختلف بيمارستان  انجام شده است .
در سال ١٣٨٣  اين بيمارستان شروع به ساخت پاويون آي سي يو و سالن آي سي يو به تعداد ١٢ تخت و تجهيز ساختمان نمود .
در سال ١٣٨٧  با افزايش آنژيوپلاستي و والولوپلاستي ، در جوار بخش آنژيوگرافي قبلي ساختمان آنژيوگرافي جديدبا ٢٤ تخت  ساخته شد كه در سال ١٣٩١  فعاليت خود را آغاز نمود.   همچنين در سال١٣٨٧ اقدام به بازسازي دو بخش سي سي يو و پست سي سي يو  با تجهيز دستگاه ها و امكانات مدرن شده و از سال ٨٨ شروع بكار نمود . نمود . در اواخر سال ١٣٩٠ نسبت به باز سازي اورژانس مطابق با استاندارد روز اقدام و در اواسط سال ١٣٩١ مورد بهره برداري قرار گرفت

تلفن بیمارستان شهید لواسانی
آدرس بیمارستان شهید لواسانی
جاده آبعلی- بعد از کارخانه آزمایش- مقابل صنایع مکانیک ارتش - بیمارستان شهید لواسانی
ایمیل
lavasani_tehran.hos@tamin.ir
مسیریابی
امتیازی ثبت نشده.
هیچ نظری ثبت نشده.

مراکز درمانی مشابه