بیمارستان چشم پزشکی نور

نام مرکز
بیمارستان چشم پزشکی نور (Noor Eye Hospital)
نوع مرکز
خصوصی
استان/شهر
تهران / تهران
آدرس و تلفن بیمارستان چشم پزشکی نور
تهران، خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از ظفر،ابتدای بلوار اسفندیار، شماره96، بیمارستان چشم پزشکی نور - 82400(021)
تخصص های بیمارستان چشم پزشکی نور
متخصص چشم -
فوق تخصص ها بیمارستان چشم پزشکی نور
فلوشیپ چشم - فلوشیپ پاتولوژی چشم ترومای چشم - فلوشیپ جراحی پلاستیک و انحراف چشم (اکولوپلاستی و استرابیسم) - فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی - فلوشیپ قرنیه و سگمان قدامی - فلوشیپ شبکیه و سیگمان خلفی - فلوشیپ جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم (اکولوپلاستی) - آسیب شناسی چشم (پاتولوژی) -

بیمارستان چشم پزشکی نور

مجموعه چشم پزشکی نور در سال 1372 با راه اندازی نخستین کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی در ایران، در خیابان مطهری فعالیت خود را آغاز کرد. این کلینیک اولین مرحله از فعالیت های نور بود و در سال 1392 با بهره گیری از ساختمان های جدید و امکانات پیشرفته توسعه یافت و همچنان در حال ارائه خدمت است. راه اندازی بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی نور در ابتدای بلوار اسفندیار در سال 1386، استمرار حرکتی بود که سال 1372 آغاز و در سال 1379 با توسعه کلینیک اکسایمر در خیابان بابک بهرامی ادامه یافته بود.

بیمارستان نور نخستین بیمارستان تخصصی چشم پزشکی خصوصی کشور است که با برخورداری از سیستم ارجاع و مشاوره فوق تخصصی، چشم پزشکان متبحر و مسلط به دانش روز چشم پزشکی، تجهیزات تشخیصی و درمانی روز دنیا و پرسنل مهربان و کارآموخته، در محیطی زیبا و آرام، خدماتی شایسته به هموطنان عزیز ارائه نموده و همواره در تمامی عرصه های علمی، عملی و تکنولوژیکی درخشان و پیشرو بوده و برتری خود را در کشور و منطقه به اثبات رسانده است.

تاسیس بیمارستان نور موجب شد برای نخستین بار تمامی طیف خدمات چشم پزشکی، از پایه ای ترین آنها تا پیشرفته ترین جراحی های نوین دنیای چشم پزشکی، در یک ساختمان و زیر یک سقف ارائه شود؛ به عبارت دیگر بیماران برای تکمیل روند تشخیصی و درمانی خود نیازی به خروج از مجموعه ندارند و همه خدمات را یکجا دریافت می کنند. برای تامین رفاه و سهولت بیشتر مراجعه کنندگان، کلینیک شماره 82 در سال 1392 در خیابان اسفندیار دایر و کلیه خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی از ساختمان بیمارستان به مرکز جدید منتقل شد و این امکان به وجود آمد هموطنان در زمان کوتاه تری به خدمات باکیفیت چشم پزشکی دسترسی پیدا کنند. در این کلینیک پیشرفته ترین امکانات تشخیصی، درمانی و کمک بینایی از جمله (لنز، عینک و ابزارهای مخصوص بیماران لوویژن) را در کنار چشم پزشکان مجرب و پرسنل کارآموخته به خدمت گرفته است. تاسیس نور البرز افزایش تعداد مراجعه کنندگان، اهمیت درمان های چشم پزشکی و کیفیت بالای خدمات بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی نور سبب شد در سال 1392 با تاسیس کلینیک نور البرز خدمت رسانی به شهروندان ساکن این استان به ویژه شهر کرج و حومه از نظر کمی و کیفی توسعه یابد و از آمد و شد بیماران به تهران و مشکلات ترافیکی ناشی از آن کاسته شود. این مرکز درمانی با همان کیفیت و استانداردهای پیش روی بیمارستان نور و کلینیک های وابسته در تهران تمام طیف های چشم پزشکی (تشخیص، درمان های سرپایی و اعمال جراحی چشم) را پوشش می دهد و با بیمه های پایه، تکمیلی و سازمانی قرارداد همکاری دارد.

تلفن بیمارستان چشم پزشکی نور
آدرس بیمارستان چشم پزشکی نور
تهران، خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از ظفر،ابتدای بلوار اسفندیار، شماره96، بیمارستان چشم پزشکی نور
ایمیل
info@noorvision.com
مسیریابی
امتیازی ثبت نشده.
هیچ نظری ثبت نشده.

مراکز درمانی مشابه