بیمارستان ولی عصرعج بوانات

نام مرکز
بیمارستان ولی عصرعج بوانات (Vali Asr Hospital- Booanat)
استان/شهر
فارس / بوانات
آدرس و تلفن بیمارستان ولی عصرعج بوانات
بوانات، شهرک ولی عصر بیمارستان ولی عصر(عج) بوانات - 9 الی 33223068(071)
بیمه های طرف قرارداد بیمارستان ولی عصرعج بوانات
تخصص های بیمارستان ولی عصرعج بوانات
متخصص بیماریهای کودکان (اطفال) - متخصص جراحی عمومی متخصص زنان و زایمان -

بیمارستان ولی عصرعج بوانات

بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) بوانات یک از بیمارستان های درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز می باشد که درسال ۱۳۶۱ تاسیس و درسال ۱۳۷۱ به عنوان مرکز فوریت های پزشکی به بهره برداری رسید.

در اواخر سال ۱۳۸۶ در دور اول سفر ریاست محترم جمهور وقت(جناب آقای احمدی نژاد) به استان فارس با پیگیری مسئولین محترم مصوب گردید که این مرکز به بیمارستان ۳۲ تخت خوابی با ۴ تخت سی سی یو در فاصله ۲ کیلومتری بیمارستان قدیم احداث گردد.

بیمارستان جدید در زمینی به مساحت ۱۱۲۷۰۰ متر مربع و زیر بنای ۴۷۲۵ متر مربع (به استثنای ساختمان های جانبی ) در بهمن ماه سال ۱۳۹۴ تاسیس و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بوانات از همکاری پزشکان عمومی وچند تخصص در رشته های جراحی عمومی، زنان، اطفال، داخلی، قلب ،چشم پزشکی و گاها نیز از تخصص های دیگری نظیر ارتوپدی، فوق تخصص غدد ، اعصاب وروان، گوش و حلق بینی ورادیولوژیست بهره مند است اگر چه ارائه بعضی از تخصص ها همیشگی نیست اما سعی گردید از بعضی از تخصص ها حتی به مدت یک روز درهفته ویا یک هفته درمیان و سه روز در هفته استفاده گردد.

این مرکزدارای بخش های اورژانس، جراحی، داخلی، اطفال، چشم، زنان ، اتاق عمل، زایشگاه ، CCU و نیز بخش های جانبی دیالیز وتاالسمی می باشد.

تلفن بیمارستان ولی عصرعج بوانات
آدرس بیمارستان ولی عصرعج بوانات
بوانات، شهرک ولی عصر بیمارستان ولی عصر(عج) بوانات
مسیریابی
امتیازی ثبت نشده.
هیچ نظری ثبت نشده.

مراکز درمانی مشابه