بیمارستان شهید حجازی شیراز

نام مرکز
بیمارستان شهید حجازی شیراز (Shahid Hejazi Hospital_ Shiraz)
نوع مرکز
دولتی
استان/شهر
فارس / شيراز
آدرس و تلفن بیمارستان شهید حجازی شیراز
بلوار سیبویه سه راه آستانه بیمارستان شهید حجازی شیراز - 5 الی ۳۷۳۹۸۸۱۱(071)
بیمه های طرف قرارداد بیمارستان شهید حجازی شیراز
تخصص های بیمارستان شهید حجازی شیراز
متخصص بیماریهای کودکان (اطفال) - متخصص بیماریهای مغز و اعصاب (نورولوژی) - متخصص جراحی مغز و اعصاب - متخصص داخلی - متخصص قلب و عروق غدد -
فوق تخصص ها بیمارستان شهید حجازی شیراز
فوق تخصص مغز و اعصاب اطفال (نورولوژی) - فوق تخصص قلب اطفال - فوق تخصص جراحی قلب و عروق - فوق تخصص قلب و عروق -

بیمارستان شهید حجازی شیراز

این بیمارستان در سال ۱۳۵۶ بعنوان مرکز طبی کودکان بصورت خیریه شروع به فعالیت نموده و در اواخر سال ۱۳۷۵ بعلت نیاز به مرکزی جهت بیماران قلبی در جنوب شهر و با همت افراد خیر و توافق و همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مرکز خیریه قلب الزهراء (س) و کودکان شهید حجازی تبدیل گردیده است .

این مجموعه در زمینی به مساحت حدودا ۴۰ هزار متر مربع و در ابتدا بصورت درمانگاه فوق تخصصی قلب و عروق افتتاح و بتدریج بخش های بستری سی‌سی‌یو و اتفاقات قلب به این مجموعه اضافه گردیده است و هم اکنون با زیر بناء حدود ۳۹۴۶ متر مربع فعالیت می‌نماید.

این بیمارستان در حال حاضر با بهره‌گیری از نیروی‌های متخصص و فوق تخصص و پرسنل متعهد جهت ارائه خدمات مطلوب تخصصی و فوق تخصصی در زمینه‌ های قلبی و عروقی فعالیت دارد .

مواردی مانند رعایت تعرفه دولتی، عقد قرار داد با سایر بیمه‌های درمانی، بیمه روستایی، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و همچنین بافت اجتماعی و منطقه جغرافیایی که در آن واقع شده است و نیز تعلق دینی و عاطفی بیماران به نام ملکوتی حضرت فاطمه زهرا (س) و نیت خالصانه واقفین و خیرین، همگی موجب مراجعه فراوان بیماران نیازمند و اقشار کم درآمد جامعه به این مرکز گردیده است.

به لحاظ نیاز مبرم منطقه‌ی جنوب شهر شیراز به یک بیمارستان تخصصی مجهز قلب و عروق با امکانات جراحی قلب ، ICU ، CCU ، آنژیوگرافی ، اسکن قلب و غیره، دانشگاه علوم پزشکی شیراز با همکاری هیات امناء موسسه خیریه قلب حضرت فاطمه (س) و مساعدت خیرین، اقدام به تجهیز و راه اندازی ساختمانی بنام فدک در قسمت جنوب غربی محوطه‌ی بیمارستان نموده است.

تلفن بیمارستان شهید حجازی شیراز
آدرس بیمارستان شهید حجازی شیراز
بلوار سیبویه سه راه آستانه بیمارستان شهید حجازی شیراز
ایمیل
hfcmanager@sums.ac.ir
مسیریابی
امتیازی ثبت نشده.
هیچ نظری ثبت نشده.

مراکز درمانی مشابه