بیمارستان شمس تبریز

نام مرکز
بیمارستان شمس تبریز (Shams Hospital- Tabriz)
نوع مرکز
خصوصی
استان/شهر
آذربايجان شرقی / تبريز
آدرس و تلفن بیمارستان شمس تبریز
خیابان آبرسانی هفت تیر بیمارستان شمس تبریز - 36583030(041)
تخصص های بیمارستان شمس تبریز
متخصص ارتوپدی - متخصص بیماریهای کودکان (اطفال) - متخصص بیماریهای مغز و اعصاب (نورولوژی) - متخصص جراحی عمومی - متخصص جراح کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) - متخصص جراحی مغز و اعصاب - متخصص زنان و زایمان - متخصص فیزیوتراپی - متخصص قلب و عروق - بیماری های گوارش و کبد -
فوق تخصص ها بیمارستان شمس تبریز
فوق تخصص نوزادان - فوق تخصص بیهوشی قلب و مراقبتهای ویژه - فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی - فوق تخصص جراحی قلب و عروق - فوق تخصص ریه - فوق تخصص کلیه (نفرولوژی) - فلوشیپ نازایی و آی.وی.اف -

بیمارستان شمس تبریز

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی گروه پزشکی شمس از جمله بزرگترین و مجهزترین و علمی ترین بیمارستان های سطح کشور و همچنین فعالترین بیمارستان خصوصی در شمال و شمال غرب کشور و جزء 10 بیمارستان برتر و منتخب توسط وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در جذب توریسم درمانی می باشد.

این مرکز در سال 1366 به بهره برداری رسیده است.

این مرکز به همت پزشکان برجسته خود گام های پیشرفت را به سرعت طی نموده و بخش های فوق تخصصی، جراحی قلب، آنژیوگرافی و اینترونشنال کاردیولوژی و تصویربرداری  و دیالیز را راه اندازی نموده و به بهره بردرای رسانیده و به زودی بخش های IVF را به بازوان پرتوان خود اضافه خواهد نمود.

بخش های بیمارستان

بیمارستان گروه پزشکی شمس دارای بخش های اورژانس، آنکولوژی سرپایی، ارتوپدی، ارولوژی، جراحی (گوش و حلق و بینی، عمومی، مغز و اعصاب، زنان، جراحی پلاستیک، جراحی قلب، داخلی، زنان و زایمان، فیزیوتراپی، کودکان، نوزادان ، CSR ، دیالیز و مراقبت های ویژه می باشد که بخش های ویژه خود شامل ICU جنرال و ریه و ICU جراحی قلب، CCU  و NICU است.

قابل ذکر است که کلیه تخصص های موجود در راستای طرح انطباق در سه بخش جراحی زنان، جراحی مردان و بیماری های زنان زایمان ارائه خدمت می نمایند.

واحد اورژانس

در این واحد در تمام اوقات شبانه روز و روزهای تعطیل پزشکان متخصص و عمومی پاسخگوی نیازهای شهروندان می باشند. اورژانس بیمارستان مجهز به اتاق عمل سرپائی و بخش های تحت نظر مردان و زنان می باشد.

اتاق های VIP

یکی از ویژگی های  ممتاز بیمارستان گروه پزشکی شمس ایجاد اتاق های خصوصی برای بیماران می باشد که خدماتی فراتر از سایر بخش ها ارائه می نماید، این خدمات شامل تخت های جداگانه برای همراه بیمار، اتاق جداگانه برای پذیرائی ملاقات کنندگان، منوی غذای جداگانه، تلویزیون و سیستم nurse call می باشد

بخش آنژیوگرافی و اینترونشنال کاردیولوژی

بخش آنژیوگرافی بیمارستان به عنوان اولین مرکز خصوصی آنژیوگرافی و جراحی قلب از پیشرفته ترین دستگاههای آنژیوگرافی SHIMADZU ژاپن با وضوح تصویربرداری بی نظیر افتتاح شده و در خدمت هموطنان عزیز می باشد.

تلفن بیمارستان شمس تبریز
آدرس بیمارستان شمس تبریز
خیابان آبرسانی هفت تیر بیمارستان شمس تبریز
ایمیل
info@shams-hospital.com
مسیریابی
امتیازی ثبت نشده.
هیچ نظری ثبت نشده.

مراکز درمانی مشابه